poniedziałek, 12 września 2011

Craft Story reaktywacja po wakacjach

Witajcie Wszyscy!
Na początku muszę subiektywnie stwierdzić, że letnia kanikuła w moim przypadku nie sprzyjała blogowaniu. Ciągle coś się działo i robótki jakoś zeszły na drugi plan. Nie leniuchowałam jednak całkiem, bo moja spiżarnia zapełniła się zapasami na zimę w postaci sałatek, kiszonych ogórasów i przecieru pomidorowego. Wszystkie warzywa zostały wyprodukowane własnoręcznie przez Pana Męża na działce, więc ekologia pełna gębą:). Jest nadzieja, że zimę przeżyjemy:))
A jeśli chodzi o bloga, to ku mojemu zaskoczeniu zawiązał się jednoosobowy fun club mojego bloga w postaci kolegi Piotrka, który samozwańczo obwołał się jego Prezesem i Członkiem jednocześnie (prawie jak król Julian):)))). Prezes zarzuca mi, że chleb z ostatniego posta już dawno wysechł, koniec wakacji dawno już został odtrąbiony, więc mam po prostu zabierać się do roboty. Wobec takiego dictum nie pozostaje mi nic innego jak ogłosić, że nowy sezon blogowania uważam za otwarty!!!!!

19 komentarzy:

  1. i dobrze że wracasz ,czekam na wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja się ociągałam w wakacje? Masz rację czas brać się do roboty:)
    Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 yrs old Geologist II Hermina Doppler, hailing from Courtenay enjoys watching movies like Mysterious Island and Cryptography. Took a trip to The Sundarbans and drives a Sierra 1500. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing Content. Thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  5. setta matka is a Satta game sheet to obtain the most up-to-date game schedule and outcomes online. Kalyan chart may help you look over the previous results ...

    OdpowiedzUsuń
  6. I got such a useful stuff on your website that helps me a lot to gain information.

    OdpowiedzUsuń
  7. First You got a great blog. I will be interested in more similar topics. I see you got really very useful topics, I will be always checking your blog thanks.
    ba part 1 ka result 2022 | bcom 2nd year result 2022 | bsc final year result 2023.

    OdpowiedzUsuń
  8. These are genuinely fantastic ideas about blogging really. You have touched some very nice points here. Please keep up this good writing.
    bcom 1st year result 2023 | bsc 2nd year result 2023 | b a part 3 ka result 2023

    OdpowiedzUsuń